Výběr zaměstnanců
- Pro Vaši firmu dokážeme uskutečnit výběr pracovníků na nejnáročnější funkce ve většině Vámi požadovaných profesích.
- Našimi klienty (uchazeči o zaměstnání) jsou především kvalifikovaní odborníci a specialisté ve svém oboru.
- Tuto skutečnost potvrzuje i to, že 95% našich výběrových řízení a konkurzů je z dlouhodobého hlediska úspěšných a přináší našim klientům (firmám) nemalé finanční úspory.
- Výběr pracovníků provádíme na základě povolení Ministerstva práce a sociálních věcí.
- Ve své činnosti zaručujeme maximální diskrétnost a ochranu dat firem i osob.
OBSAH
- Výběr pracovníků z databanky
- Doplňková služba
- Výběrová řízení a konkurzy
- Přehled základních postupů při výběrovém řízení nebo konkurzu
- Personální podpora vytváření a udržování distribučních sítí
- Podmínky evidence v databázi uchazečů o zaměstnání
- Cenové a garanční podmínky
- Informace pro zájemce o výběrová řízení pro firmy v zahraničí
1. Výběr pracovníků z databanky
- tito pracovníci jsou registrováni v naší databance, mají zájem o změnu zaměstnání a perspektivně hledají plnohodnotné uplatnění na trhu práce s cílem využít své kvalifikace, praxe a svých schopností v budoucím zaměstnání
- pro zkvalitnění výběru provádíme u vybraných profesí komplexní posouzení osobnostní a profesní způsobilosti uchazečů, které rovněž usnadňuje jejich umístění na žádané funkce
- naši klienti jsou pečlivě vybíráni, mají požadované vzdělání a ve většině případů splňují veškerá firmou zadaná kritéria na výběr pracovníků a podle potřeby jsou vybaveni i dobrými jazykovými znalostmi
- naši klienti zařazeni v databance jsou často absolventy řady kurzů, které absolvovali jak pro doplnění svých znalostí, tak pro svoji rekvalifikaci
- podle zájmu si mohou naši klienti doplnit své znalosti v školících a rekvalifikačních střediscích, se kterými udržujeme kontakt a řadu z jejich absolventů vedeme i v naší databance
- nabídka pracovníků z databanky je určena především pro operativní obsazení nižších a středních funkcí, např. sekretářek, obchodních zástupců, mistrů, účetních, ale i kvalifikovaných dělnických profesí
- databanka je trvale aktualizována, údaje o klientech jsou průběžně doplňovány i s ohledem na jejich profesní růst
- databanka je vedena celorepublikově
1.1. Doplňková služba
výběr zaměstnanců z databanky je možno objednat prostřednictvím tzv. permanentního výběru, kdy klient (firma) má po dobu jednoho roku zabezpečenu trvalou informaci o vybraných profesích dle specifikovaných kritérií a tyto jsou mu prezentovány písemnou formou:
- profesním životopisem
- zprávou o osobnostním a profesním potenciálu uchazeče (na vyžádání)
(jedná se o placenou službu)
Tyto informace jsou firmě poskytovány v časové posloupnosti tak, jak je databanka doplňována.
2. Výběrová řízení a konkurzy
- touto službou Vám nabízíme profesionální výběr na obsazení pozic středního a vrcholového managementu Vaší firmy
- v naší metodice konkurzních a výběrových řízení včetně konkurzního řádu jsou zobecněny zkušenosti, které jsme v praxi za dobu své existence získali
- naší předností je každodenní zkušenost, kontinuita výběru v čase a dokonalá znalost domácího prostředí
2.1. Přehled základních postupů při výběrovém řízení nebo konkurzu
- Návrh celkové koncepce a časového rozvržení podle zadání.
- Určení konkurzní (výběrové) komise.
- Navržení, zpracování a uveřejnění inzerátu ve vhodných médiích.
- Výběr uchazečů v širším výběrovém kole.
- Provedení užšího výběru z přihlášených uchazečů.
- Zajištění pozvání účastníků, vyhledání prostor konání konkurzu, zajištění občerstvení.
- Posouzení osobnostního potenciálu a prověření znalostí podle zadání firmy.
- Vyhodnocení aplikovaných diagnostických metod, odborných atestací, sestavení rozhodovací matice a stanovení pořadí.
- Předložení kopií dokladů o vzdělání a o bezúhonnosti (výpis z rejstříku trestů, lustrační osvědčení).
- Celkové vyhodnocení konkurzní komisí včetně písemného rozboru.
- Předání závěrečné zprávy a poskytnutí konzultantské činnosti a vyrozumění účastníků konkurzu.
3. Personální podpora vytváření a udržování distribučních sítí
- Nabízíme komplexní přístup při vytváření distribučních sítí.
- Řešíme výstavbu distribučních sítí přímého prodeje.
- Zajistíme marketingový terénní průzkum trhu.
- Navrhneme organizaci a řízení distribuční sítě.
- Vyhledáme pracovníky podle typu distribuční sítě.
- Provedeme základní výcvik obchodních dovedností s ohledem na konkrétní výrobek či nabízenou službu.
4. Podmínky evidence v databázi uchazečů o zaměstnání
- Doručit strukturovaný profesní životopis.
- Dostavit se k osobnímu pohovoru s pracovníkem agentury.
- Pro uchazeče o zaměstnání je registrace a zprostředkování zaměstnání zdarma.
5. Cenové a garanční podmínky (pro firmy)
Cena je stanovena dohodou a odpovídá náročnosti výběru a aktuálnímu stavu dostupnosti jednotlivých profesí na trhu práce. Pohybuje se od 0,-Kč až po trojnásobek předpokládaného hrubého měsíčního příjmu pro danou pracovní pozici, splatná do 14 dnů od podpisu pracovní smlouvy objednatele s uchazečem (možná i jiná vzájemná dohoda platebních podmínek dle konkrétního výběru).
Slevy: při objednávce nad dva pracovníky současně (tzn. 3 a více), pro stálé zákazníky
Garance je zaručena smluvně.
- dělnické profese 1 měsíc
- THP pracovníci 3 měsíce
- vybraní THP a TOP management dohodou
6. Informace pro zájemce o výběrová řízení pro firmy v zahraničí
Podmínky zařazení do databáze zájemců o práci v zahraničí naši agentury jsou následující:
- Doručit osobně nebo písemně strukturovaný profesní životopis, popřípadě kopie dokladů o vzdělání či kurzech.
- Dále se potom postupuje dle aktuální legislativy ČR a konkrétní cílové země včetně příslušných poplatků.
|