Komplexní poradenství a konzultační služby
V této oblasti lze naše služby využít k řešení komplexní personální otázky, a nebo k řešení dílčích problémů, jako je např. zavádění nových systémů řízení, systému vzdělávání, systému výběru či hodnocení zaměstnanců, vysoká fluktuace, neshoda mezi zaměstnanci na různých úrovních řízení apod.
OBSAH:
- Jaké služby nabízíme?
- Komu jsou naše služby určeny?
- Přehled základních témat komplexního poradenství a konzultačních služeb.
- Témata komplexního poradenství.
- Témata konzultačních služeb.
1. Jaké služby nabízíme?
- Komplexní projektové poradenství realizované na základě kvantitativního, kvalitativního nebo kombinovaného výzkumu. Je zaměřeno především na otázku změn strategie a taktiky firmy, změn organizační struktury a kultury, technického a administrativního charakteru a na otázky vzdělávání a výcviku.
- Konzultační služby zaměřené na široké spektrum otázek řízení lidských zdrojů a dosahování organizačních cílů. Jsou charakteristické cílenou orientací, věcností opírající se o bohaté empirické poznatky a rychlou aplikací.
2. Komu jsou naše služby určeny?
- Komplexní projektové poradenství je určeno především pro vrcholový management nebo odborné útvary v procesu tvorby strategicky významného rozhodnutí.
- Konzultační služby jsou určeny pro řídící pracovníky všech úrovní a pro personální útvary při řešení úloh každodenního života.
3. Přehled základních témat komplexního poradenství a konzultačních služeb
3.1. Témata komplexního poradenství:
- organizační struktura firmy
- organizační kultura a image
- optimalizace způsobu řízení lidských zdrojů
- efektivnost a produktivita managerské práce
- sociálně psychologická atmosféra firmy (pracovního týmu)
- systém vnitrofiremní komunikace
- prezentace firmy, výrobku a služeb
- příprava a realizace reklamní kampaně k posílení pozice firmy, výrobku a služeb na domácím trhu
- pružné scénáře obchodního, kolektivního, krizového aj. vyjednávání a osobní příprava vyjednavačů
- systém výběru zaměstnanců
- krizové scénáře aj.
3.2. Témata konzultačních služeb
- řešení konfliktních situací, zvládání zátěže a zvyšování odolnosti vůči stresu
- stimulace a motivace zaměstnanců
- osobní a profesní rozvoj
- vedení, delegování a participace
- parciální, komplexní, univerzální a speciální profesiogramy
- dělba kompetencí a popisy pracovních pozic
- kariérový růst
- adaptace zaměstnanců
- vytváření speciálních pracovních týmů k plnění mimořádně náročných úkolů
- stabilizace zaměstnanců
- hodnocení a odměňování zaměstnanců
- vzdělávání a výcvik
- taktika obchodního jednání a vyjednávání
- osobní problémy managerů a zaměstnanců aj.